Miso polévka 2

Vhodné pro:
Makrobiotické
Vegan
Vegetarian
Intolerance laktózy
Diabetes
Oslabená slinivka
Problémy se žaludkem
Bezlepkové (místo bulguru použijte např. jáhly, pohanku)

Suroviny (2 porce):

1 mrkev
1 petržel
1 lžíce řas (použila jsem Dulse vločky)
1 lžíce misa (použila jsem shiro miso)
1 lžíce bulguru (nebo jiné obiloviny, klidně i zbytek uvařené)
pár listů salátu (použila jsem kadeřavý)
voda
1 lžička rýžového oleje
1 lžička lněných semínek

Na oleji opečte dozlatova nastrouhanou mrkev i petržel, přidejte bulgur a restujte. Poté zalijte cca 500ml vody, přidejte řasu a vařte do změknutí.
Jakmile bude řasa i zelenina měkká, přidejte miso a v horké polévce rozmíchejte. Na talíři servírujte se zeleným salátem a lněnými semínky.
Ideální do deštivých rán, jako je to dnešní ;)

P.S. - Aby to byla kompletní miso polévka, můžete si přidat ještě kousek jidášova ucha nebo shitake... ale bohužel mně doma došlo, takže jsem měla polévku bez houby ;)

Komentáře

  1. Wau miso polévka je skvělá věc a s těmi semínky a salátem to vypadá úplně jako reklama na zdravý životní styl ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Pokouším se odpovídat na všechny, jen mi to někdy trvá, tak případně poprosím o shovívavost. :-) Krásný den

Oblíbené příspěvky