Namixujte originální vánoční dárek s MIXIT

O mém oblíbeném dodavateli ranních snídaní, jsem již psala v loňském článku, ale poté co mi dorazila další várka dobrot, musela jsem napsat další pochvalnou recenzi, protože kluci z Mixit si to prostě zaslouží.

Na stránkách MIXIT mám účet již od úplného začátku, první objednávku jsem poslala koncem října 2010 a do dnešního dne jsme doma snědli (nebo podarovali) přes 40! tubusů, tudíž se troufám označit za znalce Mixit sortimentu :-) (objednáváme hlavně mussli, ale rovněž jsme ochutnali několik kaší, čokoládu a samozřejmě i sušené ovoce :-) ).

Podle mých chuťových pohárků je nejvydařenější hotovou směsí směs "Maxisměs fík", která je tak akorát sladká a vždy když se mi nechce míchat nic vlastního, sáhnu po tomto, protože vím, že za to stojí!



Na MIXITu se mi líbí to, že kluci neusnuli na vavřínech, ale pořád a pořád vylepšují stránky, tubusy, přidávají nové a nové ingredience, základní směsi na míchání, základní kaše a pracují na stále nových produktech - čokolády (jahodovo-banánovou jsem dostala k Valentýnu a byla opravdu výborná!), sušenky, Mixitky, dárková balení, pytlíky do kapsy (ideální na výlet či jako nouzová svačina do kabelky :-) ),....

Poslední objednávka se vydařila na jedničku. Kromě klasiky, kdy sušené ovoce (Křupavé ovoce, Křupavá malina) a nějaká ta hotová směs (Maxisměs fík, jak jinak :-) ) nesmí chybět, jsem si opět namíchala něco nového a musím podotknout, že směs "Do bříška" se mi povedla asi nejvíce za celou dobu mého mixování: základ tvoří zobací variace, z ovoce jsem vybrala borůvky a fíky (kombinace kyselosti borůvek a sladkosti fíků je božská), u oříšků jsem tentokrát vsadila na plátky mandlí a z něco navíc jsem přihodila cornflakes v jogurtu a hořké čokohobliny. Mňaaaam!
A aby byl výsledek dokonalý, tak jsem si vybrala nový zimní tubus, který je prostě dokonalý.... No řekněte sami.... Nepřijde Vám kouzelný?



 Pro mého muže, který má náročnou práci, jsem namíchala "Viktorkovu snídani", ve které nesmí chybět čokokulky Obamovy, fíky, kešu, jahůdky, cornflakes s medem a oříšky a kakaové polštářky. Myslím, že to bude dokonalý start do nového dne, co myslíte?

Další nejmenované tubusy jsou vánočními dárky, proto si jejich obsah nechám pro sebe, ale věřte, že jsou to taky božské mixy :-))).

Kromě tubusů mi dorazily i další mixy na ochutnání, ze kterých se nejvíce těším na Dr. Mačatého a na Nahoď batoh, které už od pohledu vypadají lákavě a chutně.

Pár rad před první objednávkou. Pokud jdete míchat poprvé, nerozvášněte se a nenaplácejte si do mixu spoustu ingrediencí. Opravdu stačí z každé kategorie maximálně 2 produkty. Párkrát jsem si udělala mix, kam jsem nasekala vše co mám ráda a výsledek byl sice dobrý, ale přeplácaný. V jednoduchosti je krása a u jídla to platí obzvlášť.

Já budu doufat, že mi zásoby vydrží aspoň do konce roku. Ježíškovi jsem si psala o pořádnou snídaňovou misku, ale pokud bych ji nedostala, tak si musím konečně objednat tuto skvělou s ptáčkem.
Zdroj: mixit.cz

A že je MIXIT opravdu kvalitní a lákavý pro všechny dosvědčuje tato fotka, kdy jsem si jen odskočila do kuchyně pro misku a můj pes se na mussli vrhl... Naštěstí jsem byla rychlejší, takže to mussli přežilo bez újmy :-).


 Za sebe MIXIT vřele doporučuji a pokud stále nevíte, čím obdarovat blízké, zkuste MIXIT.... Zatím všichni obdarovaní byli nadšení a to i odpůrci zdravé stravy! (Ono i MIXIT se dá namíchat nezdravě :-) stačí k Čokokulkám Obamovým přihodit lentilky, čokoládu, hromadu ořechů, .... :-) je to jen na Vás)

Ale opravdu Vás varuji před tím, že jakmile jednou objednáte, už si těžko koupíte běžně prodávané mussli.... Prostě Vám to obyčejné přestane chutnat. :-)

Komentáře

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Pokouším se odpovídat na všechny, jen mi to někdy trvá, tak případně poprosím o shovívavost. :-) Krásný den

Oblíbené příspěvky