Těstoviny s medvědím česnekem

Vhodné pro:
Vegetarian
Vegan
Intolerance laktózy

Včera jsem postovala článek o medvědím česneku, tak je na čase přidat i nějaký ten recept na jeho využití. U nás doma jsme začali zlehka a jako první medvědí jídlo jsme si udělali těstoviny se špenátem s medvědím česnekem. Jídlo, i když obsahuje málo surovin, je syté a moc dobré.
Oblíbila jsem si na posyp veganský parmazán, který jídlu dodá říz. Není to sice extra zdravá pochutina, ale v malém množství a občas, proč ne(balení 60g mám doma už půl roku a pořád mi polovina zbývá).

Suroviny (2 porce):

2 porce čínských bezvaječných nudlí
100 g špenátu
50 g medvědího česneku
olivový olej
hrst kešu ořechů (já dala půl kešu, půl slunečnicových semínek)
1 lžíce lahůdkového droždí
1 dcl zeleninového vývaru
1 dcl ovesného mléka (nebo smetany)
veganský parmazán

Nudle uvařte dle návodu na obalu.
Mezitím si na pánvi na trošce oleje opečte nasekaný špenát a medvědí česnek. Jakmile bude obojí měkké, zjemňete zeleninovým vývarem a ovesným mlékem. Poté přidejte scezené nudle, nadrcené kešu oříšky a lahůdkové droždí. Krátce promíchejte a nechte prohřát. Dochuťte dle chutí - solí, pepřem, muškátovým ořechem. Mně to stačí jen tak jen s tím lahůdkovým droždím a slaností z vývaru.

Servírujte posypané veganským parmazánem a řeřichou. Dobrou chuť!

Komentáře

Oblíbené příspěvky