Optimum Nutri force extraktor

Krásný listopadový den,
v minulosti jsem vám představovala svoje kuchyňské miláčky - vysokorychlostní mixér Optimum 9400 a starší odšťavňovač Optimum 600. Více v recenzích a pořád platí slevový kupon na stránkách Froothie LS-Optimum-Mixer , díky kterému získáte slevu 540 Kč. Více o slevě na předchozích recenzích.

Slevový kupon na Nutri force extraktor je ve výši 128 Kč po zadání kódu na stránkách Froothie LS-OptimumNutriForce-5. 

Optimum 9400 miluji a používám téměř denně, ale když jsem dostala možnost výhodně zakoupit si menší extraktor od Optimum, neváhala jsem, protože často mixuji malé množství a nebaví mě kvůli tomu pořád čistit velký mixér. V dnešní recenzi bych tedy ráda představila tento malý Nutri force extraktor značky Optimum.

Mixér používám již 2 měsíce, tudíž první oťukávání proběhlo, tak snad budu stejně spokojeně mluvit i po roce, dvou :-).


Součástí mixéru jsou dvě nádoby - větší s objemem 1 litr a menší s objemem 450 ml. Velký upřímně zas tak často nevyužívám, když potřebuji pomixovat větší množství, použiju Optimum 9400, zato malá nádobka je využitá téměř denně.

Prakticky pořád v něm mixuji semínka, oříšky a obiloviny, když potřebuji rychle rozmixovat malé množství buď na posypání kaše nebo na mouku (obiloviny). Tím, že je nádba na nožích vzhůru nohama, tak pomixuje bez problému i lžičku semínek, což ocení všichni milovníci ranních kaší :-).

Taky často připravuji domácí majonézu a do malé nádobky je tak akorát porce na pomazánku (1 hrnek oleje, 1/2 hrnku sojového mléka, lžička hořčice). Stejně tak smoothie nebo ořechové mléko, jedna porce jako vyšitá.
Jako bonus vnímám to, že jsou součástí balení i držák na malou nádobku a uzávěry s náústkem, ideální právě na ty koktejly. :-)
 lněné semínko do kaše
čiroková mouka z loupaného čiroku za cca 20 vteřin
Skvělé je i to, že součástí mixéru jsou dvoje čepele, kdy jedna šestičepelová je super právě na smoothie apod a druhá dvoučepelová je určena na mletí a sekání. Využívám oboje zhruba stejně.

Pár technických poznámek. Motor má výkon 1000 W, nádobky jsou z tritanu bez BPA, můžete využít dvě úrovně mixování (nízká a vysoká) a ještě se mi líbí, že není moc těžký (3,4 kg). Ideální velikost na cesty.
Nejvíce se mi líbí ten můj červený krasavecv, ale mají i stříbrného a černého. Jaký se vám líbí nejvíc?

Pokud mohu porovnávat s levnějšími extraktory (Concept a Sencor), tak kvalita je patrná na první pohled. Mixér je pevnější a od prvního zmáčknutí lepší. A to co třeba levnějším dá zabrat, tento zvládne hravě. U mixéru se mi opravdu osvědčilo, že nejsem, tak bohatá, abych kupovala levné věci. Sencor ani Concept nevlastním, jen jsem je měla zapůjčené na vyzkoušení a nadšená jsem z nich nebyla.

Mixér stojí mimo akci 8700 Kč, nyní je na něj zaváděcí akce 4360 Kč a vy, moji čtenáři na něj máte slevu dalších 128 Kč, tudíž za 4232 Kč, pokud uvedete na stránkách Froothie v objednávce kód 
LS-OptimumNutriForce-5 
Tato sleva platí jen od 15. listopadu do 15. prosince, tak ji nepropásněte a nadělte si nový mixér pod stromeček.

Komentáře

Oblíbené příspěvky