Jarní závitky

Vhodné pro:
Vegetarian
Vegan
Bezlepkové
Intolerance laktózy

Máte rádi asijskou kuchyni? Tak to zajisté znáte i jarní závitky. Mně nejvíce chutnají v podobě, ve které mi je poprvé připravila moje kamarádka Klárka a který Vám dnes představím.

Budete potřebovat:

100g čínského zelí
100g mrkve
100g pórku
100g Jidášova ucha (nechejte nabobtnat ve studené vodě)
1 stroužek česneku
80g skleněných nudlí (v misce zalijte horkou vodou a nechte 10minut nabobtnat)
2 lžícě oleje na restování
3 lžíce sojové omáčky
špetka pepře
špetka třtinového cukru
rýžový papír na závitky

Na oleji orestujte česnek, přidejte na nudličky pokrájenou zeleninu, nabobtnané ucho a skleněné nudle. Orestuje. Trvá to asi 3 minuty. Poté přidejte sójovou omáčku, pepř a cukr.

Nyní přijde čas na balení rolek. Rýžový papír stačí vždy jen namočit do studené vody, poklást směsí zeleniny a zabalit. Jen to dělejte opatrně, rýžový papír se snadno trhá. Zabalené rolky smažte v oleji. Servírujte se sladkou chilli omáčkou.

Dobrou chuť!

Komentáře

  1. Závitky z rýžového papíru jsem ještě neměla, ale už hrozně dlouho to chci vyzkoušet :) Moc díky za recept :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, houby jsem sice neměla, ale bylo to super i bez nich, úplně jak v asijské restauraci! Děkuji!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Pokouším se odpovídat na všechny, jen mi to někdy trvá, tak případně poprosím o shovívavost. :-) Krásný den

Oblíbené příspěvky